5 metode pentru a-ți începe diminețile într-un mod productiv

Sarcinile de la serviciu pot fi cu adevărat plăcute şi uşoare dacă eşti organizat şi ai toate instrumentele la îndemână pentru a-ţi îndeplini task-urile zilnice. Este important să îţi găseşti echilibrul, să organizezi perfect timpul şi să verifici cu mare atenţie toate dispozitivele necesare în realizarea sarcinilor. Este clar că nu poţi fi productiv dacă dispozitivele menite să automatizeze lucrul nu funcţionează corect! Pentru a spori randamentul totul trebuie să funcţioneze corect, deci înainte de a începe orice sarcină, este bine să verifici că totul „merge ca la carte”. Iată 5 metode eficiente de a-ţi creşte productivitatea şi randamentul la locul de muncă.

1. Ordonează spaţiul de lucru

Dacă la final de program nu te simţi în stare să laşi toate lucrurile în ordine, este important ca de la prima oră a dimineţii să remediezi acest aspect. Eliberează spaţiul de lucru, eliminând obiectele nefolositoare, fapt ce te va scuti de drumuri inutile. Adu aproape elementele necesare pentru desfăşurarea task -urilor zilnice: pixuri, note-uri, obiecte de birotica, agrafe, capsator, ș.a.

2. Verifică aparatura electronică

Nu vrei să ai neplăceri în timpul lucrului şi să pierzi informaţii preţioase, de aceea este important să verifici starea aparatelor, conexiunile cablurilor de alimentare, accesorii şi consumabile imprimantă, ș.a. Sarcinile pot fi cu adevărat neplăcute şi productivitatea minimizată dacă tastatura nu funcţionează corect sau dacă realizezi că documentele ce trebuie imprimate urgent nu pot fi tipărite pentru că în imprimantă nu mai sunt cartuşe.

3. Prioritizează sarcinile

Termenele limită sunt piedici chiar şi pentru cei mai organizaţi dintre profesionişti, dacă te numeri printre aceştia trebuie să iei în seamă că nu întotdeauna poţi duce la bun sfârşit toate sarcinile, de aceea este important să acorzi prioritate activităţilor prioritare, fără să te pierzi în detalii inutile. Aspectele mai puţin importante pot fi remediate pe parcurs.

Organizează de la primele ore ale dimineţii emailurile pe care trebuie să le trimiţi, scrie informaţiile precis şi concret. În loc să pierzi vremea cu note lungi informative, crează o listă  în care să punctezi precis şi clar elementele esenţiale. Oferă informaţii clare cu privire la subiectele ce vor fi dezbătute în şedinţa de la prânz, astfel toţi membrii echipei sunt puşi în temă şi pot veni cu idei folositoare pentru proiectul ce prezintă interes.

4. Crează un plan de rezervă

Cum bine ştii, chiar şi cele mai performante echipamente electronice te pot trăda în momentele cheie. De acea este important să ai o listă cu numere şi nume ce te pot ajuta să ieşi cât mai rapid din situaţiile neplăcute. Pentru a remedia starea dispozitivelor electronice este important să ţii aproape o listă cu numerele de telefon a companiei care se ocupă de service, numerele de telefon pentru providerii de consumabile imprimantă şi furnizorii de servicii.  Astfel chiar şi situaţiile imprevizibile pot fi uşor gestionate, fără a scădea productivitatea.

5. Respectă-ţi timpul liber

Studiile realizate de-a lungul timpului de specialişti au demonstrat că, creierul uman îşi poate menţine concentrarea continua pentru 50-60 de minute, după care are nevoie de pauză. Chiar şi în cele mai încărcate zile nu ezită să îţi păstrezi câteva clipe de relaxare. În aceste momente, organismul se relaxează şi se energizează.

Pentru a fi productivi la muncă este important să îţi respecţi timpul liber, să laşi sarcinile de serviciu la birou şi să petreci timpul în mod plăcut, relaxant, alături de cei dragi.

Adoptând aceste mici trucuri în viaţa de zi cu zi, vei avea mai mult spor şi sarcinile zilnice vor fi mai plăcute. Organizarea bună te ajută să treci mai uşor peste situaţiile imprevizibile fără afecta calitatea sarcinilor realizate şi randamentul, chiar şi micile neplăceri pot fi rapid remediate dacă ai un plan bine pus la punct.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *